Submenu

[MC] E-commerce Sales Support

Yvonne de de Beer 01-05-2023
353 keer bekeken {0} reacties

Als onderdeel van de snelle, wereldwijde groei van OppoSuits in ons Marketplaces kanaal, zijn we op zoek naar een startende of meer ervaren E-commerce Sales Support medewerker voor de platforms waarop wij onze merken verkopen, zoals Amazon, Zalando en Bol.com en in de USA Target en Walmart.

Als E-commerce Sales Support medewerker ben je gek op sales én groei. Je kunt gewoon geen genoeg krijgen van het optimaliseren van onze activiteiten. Van het opzetten van nieuwe producten tot het perfectioneren van voorraad, alles om de best mogelijke doorverkoop te bereiken! Samen met je collega’s van het Marketplaces Team streef je altijd naar beter en meer.

Klinkt goed, maar wie zijn wij nou eigenlijk?

Wij zijn OppoSuits en hebben kantoren in Nederland en de VS! We maken opvallende pakken en andere kleding in bijzondere prints en kleuren, voor volwassenen en kinderen. Zo opvallend, dat celebrities als Tom Hanks, Bill Gates, Jimmy Kimmel, Max Verstappen en Armin van Buuren in onze pakken gespot zijn. Onze producten worden wereldwijd verkocht in tientallen landen via onze eigen webshops, maar ook via feestwinkels en bekende fashion retailers en warenhuizen als Zalando, Wehkamp, Macy’s, Selfridges en de Bijenkorf. Daarnaast werken we regelmatig samen met bekende merken als Nintendo, Pac-Man, Warner Bros en Pokémon , om de tofste designs en campagnes te kunnen creëren.

We zijn een jong en dynamisch bedrijf, dus wees niet bang dat alles al vastligt in standaardprocessen en verouderde regeltjes. Sterker nog: je zult terechtkomen in een team waar initiatief nemen, creativiteit en verantwoordelijkheid de norm zijn.

Locatie

Jij zult ons team komen versterken vanuit ons hoofdkantoor in het pittoreske Roelofarendsveen, langs de A4 tussen Den Haag en Amsterdam.

Verantwoordelijkheden

  • Analyseren en optimaliseren van voorraden op meerdere marketplaces;
  • Organiseren van voorraadleveringen samen met de afdeling Logistics;
  • Het analyseren van competitie;
  • Het optimaliseren van productpagina’s;
  • Het monitoren van de productreviews op de verschillende platforms om onze klanttevredenheid te waarborgen;
  • Het blij maken van onze klanten samen met de afdeling Customer Support;
  • Proactief product-, service- en marktplaatsproblemen identificeren en oplossen;
  • Het optimaliseren van de Marketplaces-processen om zo effectief en efficiënt mogelijk te kunnen werken;

Kennis & vaardigheden

  • Sterke communicatieve- en sociale skills;
  • Doorzettingsvermogen, creatief en overtuigend;
  • Ambitieus;

Wat we van jou verwachten:

  • MBO of HBO werk- en denkniveau;
  • Wat ervaring of heel veel interesse in het verkopen op online platforms;
  • Een sterke commerciële mindset;
  • De wil om altijd te verbeteren;
  • Gedreven om nieuwe dingen te leren, goed in het prioriteiten stellen en georganiseerd;
  • Communicatief zeer goed in woord en geschrift in Nederlands en Engels;
  • Bekend met Microsoft Office en ruim voldoende ervaring en kennis in Excel.

Wat je van ons kunt verwachten

  • Heel leuke collega’s;
  • Werken in een jong en gedreven team;
  • Een ambitieuze en creatieve werkomgeving;
  • Dagelijks een rijk gevulde lunchtafel;
  • Laptop;
  • Korting op onze fantastische kleding;
  • Verschillende (te) gekke uitjes en vrijdagmiddagborrels;
  • Salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • 25 betaalde vakantiedagen per jaar op basis van 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding, indien van toepassing;
  • Pensioenopbouw;
  • De mogelijkheid om intern door te groeien.

SOLLICITEER NU!

Afbeeldingen

Reageren

X (voorheen Twitter)

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...
Cookie-instellingen